PŘÍPRAVA NA LÉTO: TIPY PRO ŠTÍHLÉ TĚLO DO PLAVEK

4 do plaviekPokud jste jen začali přemýšlet o svém rychle blížícím se létě a o tom, zda se vejdete do loňských bikin, nebojte se, nejste sami! Ještě máte spoustu času na to, abyste se dostali do formy.

Pre mnohých je predstava stráviť celý týždeň, alebo dokonca dva, v krátkych plavkách je ďaleko od našej predstavy raja.

Pokud jste jen začali přemýšlet o svém rychle blížícím se létě a o tom, zda se vejdete do loňských bikin, nebojte se, nejste sami! Ještě máte spoustu času na to, abyste se dostali do formy.

Pro mnohé je představa strávit celý týden, nebo dokonce dva, v krátkých plavkách jen daleko od naší představy ráje.

Něco tak jednoduché, jako je chůze vám může pomoci ztratit pár kilo. NHS Choices výzva “10 000 kroků denně” může opravdu pomoci nastartování postupné ztráty váhy a je snadné začlenit ji do svého denního rozvrhu.

Projetí 10.000 kroků pomůže spálit 300-400 kalorií denně a může být snadno dosaženo pomocí krokoměru. Chcete-li udržet svou zhubnutí postavu ve formě, měli byste kromě cvičení začít s kontrolou kalorií a nezapomeňte, že máte jíst pět druhů ovoce a zeleniny každý den.

Pokud máte i nadále problémy zhubnout, můžete trpět potravinovou intolerancí. Mezi příznaky patří nadýmání, IBS, migrény a problémy s regulací hmotnosti. Identifikace “problémových potravin” a jejich vyřazení z jídelníčku může často vést ke snížení hmotnosti.

Zjistěte zda máte potravinovou intoleranci s lehce použitelnou domácí soupravou. Test Food Detective na 59 nejčastějších “problémových potravin” trvá jen 40 minut.