Pokud Vaše výsledky prokázaly pozitivní reakce na sóju, je třeba, abyste ji buď vyloučili z jídelníčku úplně, případně snížili její konzumaci na minimum. Sojové jídla jsou dnes preferované zejména vegetariány, protože sója je vynikajícím zdrojem bílkovin, má nízký obsah nasycených tuků a neobsahuje cholesterol. Pokud se vyhýbáte sóji, je důležité doplňovat protein z alternativních zdrojů potravin.

Potravinu Sója lze obvykle nalézt v mnoha potravinách, včetně:

  • Vegetariánských a masných polotovarů
  • Vegetariánské ‚maso‘ produkty, jako je „vegetarián hamburger“ a „vegetarián párek“
  • Některé chleby obsahují sóju
  • Konzervy a balené potraviny
  • Sušenky, mražené potraviny, pizza a nudle
  • Čokoláda, snídaňové cereálie, zmrzlina, margarín, bonbóny

Náhrady za sóju:

Spolu s kravským mlékem existuje celá řada dalších druhů mlék, kterými může být sojové mléko nahrazeno, ať už na pití nebo vaření:

  • Rýžové mléko
  • Kokosové mléko
  • Bramborové mléko a ovesné mléko
soja